״לאור 49 שנות ניסיון בכל תחומי הרפואה ומהם כ-35 שנים מוצלחים ביותר בתחום הומאופתיה, החלטתי שבאפשרותי להגיש עזרה מקצועית, בעיקר בכל הנוגע למחלות עור באמצעות אינטרנט. ניסיון זה קיים כבר שנים רבות בעולם והצליח מאד, בעיקר בקרב רופאים הומאופתיים בהודו.

הסיבה לקיום והצלחה מרשימה של שיטה זאת – מסורת של מאות בשנים וכמות אדירה של לקוחות שמעדיפים טיפול הומאופתי זול ויעיל על כל הרפואה הקונבנציונלית היקרה, המסורבלת ומאד לא נגישה לעם ההודי, העני ברובו..

איך זה עובד: על החולה לשלוח בווטסאפ (072-3969449) או במייל ([email protected]) דיווח מפורט אודות המחלה (מדובר באטופיק דרמטיטיס-אסטמת העור, סבוריה, אקזמות למיניהן, ואף – פסוריאזיס) ולצרף תמונות ברורות של הנגעים.

לאחר עיון, אשלח למטופל חזרה לדף הסבר, הכולל הנחיות לצורת הטיפול, ומרשם לפורמולה הומיאופתית או תכשירים מוכנים (טיפות, צמחי מרפא ומשחה). לאחר תקופת זמן של כשלושה שבועות, אשלח אלי דיווח על המצב החדש על מנת להמשיך בטיפול.

עלות סדרת הטיפולים הבסיסית כולל מעקב רצוף של כחודשים – 1000 ש״ח פלוס מע״מ (עלות טיפול אישי במרפא – 1000 ש״ח לחודש בלבד), כל זה לא כולל תרופות.

יעילות של השיטה לא פחותה מהטיפול האישי, אך חוסכת הרבה כסף וזמן, המבוזבז לנסיעות והמתנה בתור, שלוקחת כחודשיים לפחות״.