האף שלכם סתום? הנזלת לא נפסקת? כואב לכם הראש ואולי אפילו החום עלה לכם? – בהחלט ייתכן שאתם סובלים מסינוסיטיס, דלקת בסינוסים שנפוצה מאוד בכל הגילאים ולאורך כל ימות השנה. בשורות הקרובות תקבלו את כל המידע על אחת מהדלקות השכיחות ביותר שקיימות ותכירו גם אפשרות טיפול יעילה למדי כנגד סינוסיטיס, טיפול טבעי באמצעות הומאופתיה.

מה זה בדיוק סינוסיטיס?

סינוסיטיס היא דלקת שפוגעת בסינוסים, שהינם מבנים אנטומיים בצורה של חללים באזור הפנים. הם מרופדים בתאים מיצרי ריר וכאשר הם מייצרים אותו בעודף, נגרמת אותה נזלת מציקה, אשר יכולה להתבטא בצמיגות כזאת או אחרת, לנזול דרך האף או לסתום אותו ללא דליפה. מקור הנזלת יכול להיות אלרגי, זיהומי -חיידקי, ויראלי או בשל ליקויים אנטומיים שונים שמונעים את זרימת הריר התקינה ולהצטברותו בסינוסים.

מערכת החיסון שלנו מנסה למנוע ככל שניתן הצטברות של נוזלים באזור חלל הפנים שכן הם מהווים כר פורה להתפתחות מיקרוביאלית שיכולה לסכן את חיינו. פעולת הגוף כנגד הצטברות הנוזלים עשויה להסתכם בסופו של דבר בדלקת בסינוסים, מה שגורם להופעת תסמינים שונים מלבד נזלת מרובה, כגון כאבי ראש, אוזניים סתומות, כאבי שיניים עליונות ועוד.

סינוסיטיס יכולה להיות אקוטית/חריפה ואז התסמינים יהיו קשים יותר ולעיתים גם חום הגוף יעלה, או כרונית, ממושכת ומתונה יותר, אך כזאת שפוגעת בצורה משמעותית באיכות החיים, בעיקר עקב תחושות של אף סתום, כאבי ראש ולחץ באזור הפנים.

אפשרויות הטיפול בסינוסיטיס

הטיפול בסינוסיטיס ניתן בהתאם לרמת החומרה של הבעיה והאם מדובר בהתלקחות חריפה ואקוטית או במצב כרוני. במידה והרופא המטפל חושד כי מדובר בסינוסיטיס חריפה על רקע זיהום חיידקי, תיתנן אנטיביוטיקה מתאימה. עבור זיהומים ויראליים חריפים, מבוצע שימוש בחומרים שנועדו לייבש את הנזלת ואף תינתן המלצה למנוחה מספקת. עבור מצבים כרוניים, לעיתים רבות עולה ההכרח לטפל באמצעות סטרואידים ובלית ברירה, ניתן גם לנתח על מנת לנקז טוב יותר את הריר שלא יצטבר ויגרום לדלקת.

אם אתם סובלים מבעיית סינוסיטיס, טיפול טבעי גם כן יכול לעזור לכם, במיוחד כאשר מדובר בבעיה כרונית. הטיפול המומלץ הוא הומאופתיה, שאינה מתנגשת עם הטיפול הרפואי אלא משפרת אותו ואף יכולה למנוע התדרדרות לצורך בניתוח ושימוש ממושך בסטרואידים. בשיטה זו תותאם עבורכם פורמולציה אישית של חומרים טבעיים שנמהלו בתמיסת אלכוהול של 30% וגורמים לאפקט מיטיב על ידי חיזוק מנגנון ההגנה העצמית של הגוף (המערכת החיסונית שלו) וחזרתו למסלולה התקין.

הטיפול ההומאופתי נטול כל תופעות לוואי, מתאים לכל גיל וניתן להשתמש בו לא רק לצרכי טיפול בסינוסיטיס אלא גם לצרכי למניעה שלה. מומלץ ביותר.

סינוסיטיס – המלצות

בס"ד
14.03.2021

לכל מאן דבעי.
שמי ששי סלימי מאשקלון.

לפני כ-12 שנים כשבני היה בן 3, הוא סבל מאסטמה קשה.

חששתי מאד ולא הסכמתי לטיפול בסטרואידם!

שמעתי מאחי על ד"ר זמיר וישר הגעתי אליו. כבר מטיפול ראשון בחדר מלח ובטיפות הומאופתיות חל שיפור משמעותי ולאחרי כחודש וחצי האסטמה של בני נעלמה כלא היתה!

אותה תוצעה מיצויינת ומהירה היתה אז גם לי בטיפול אצל ד״ר זמיר בסינוסיטיס המלווה בנזלת כרונית טורדנית שסבלתי ממנה שנים רבות. ברפואה הקונבנציונלית היתי צריך לטפל בכדורים לכל החיים!

בהמלצות טובות, בתודה והערכה!
ששי סלימי טל׳: 050-2444411

ששי סלימי