מניעת וריפוי נשירת שיער ברפואה  אלטרנטיבית

מניעת וריפוי נשירת שיער, אנחנו כבר יודעים שלטבע יש מענה לכל בעיה וצורך שיש לנו ולכן גם להתקרחות יש תשובות שאפשר למצוא בטבע.

ולכל האנשים שדואגים מהמחיר תדעו שזה הפתרון הכי זול להצלת שערות ראשכם, בינינו זה הרבה יותר זול מלטוס לטורקיה!

נשירת שיער – טיפול טבעי באמצעות הומאופתיה

שיערכם נושר ואתם מחפשים פתרון יעיל שאינו טומן בחובו תופעות לוואי כלשהן או הוצאות כספיות רבות מידי? בשורות הקרובות תבינו מהן הסיבות השכיחות שגורמות לשיער שלכם לנשור ותכירו גם פתרון נהדר כנגד נשירת שיער – טיפול טבעי באמצעות הומאופתיה.

מדוע השיער שלכם נושר?

בעוד נדמה כי תופעת נשירת השיער הינה בעיקר "בעיה של גברים", הרי שהמציאות מראה כי כ-40% מקרב הנשים סובלות אף הן מנשירה והתקרחות ברמה כזאת או אחרת. ישנן מספר סיבות עיקריות אשר גורמות לנשירת שיער אצל שני המינים:

  • גנטיקה – קצב צמיחת השיער מאט אצל חלק רב מהאנשים באוכלוסייה ללא סיבה נראית לעין מלבד גנטיקה. כך שאם אבא או סבא שלכם קירח או שאמא או סבתא סובלות אף הן מנשירה, כנראה שזאת הסיבה שמתחילה גם אצלכם נשירת שיער.
  • לחץ נפשי – בשל השפעות הורמונליות כאלו ואחרות, סטרס נפשי עשוי אף הוא לגרום להאטה משמעותית בקצב צמיחת השיער שלכם.
  • אנמיה – מצבים שונים של אנמיה פוגעים בתאים שמייצרים את סיבי השערות כך שהן נושרות בקצב מהיר יותר.
  • תזונה שאינה נכונה – מחסור בוויטמינים ומינרלים או דיאטות קיצוניות שמוגבלות מאוד מבחינה קלורית עשויים אף הם לגרום לנשירת שיער.
  • חוסר איזון הורמונלי – למשל, ליקויים בפעילות בלוטת התריס, הוכחו ככאלה שיכולים לגרום לנשירת שיער מוגברת.
  • נשירה עונתית – ישנם גברים ונשים שקצב הנשירה אצלם מושפע מחילופי העונות במהלך השנה.

כיצד ניתן לטפל בנשירת שיער?

הרפואה הקונבנציונלית-מערבית כוללת ראשית כל אבחון אשר מנסה לעלות על הסיבה לנשירת השיער המוגברת ובמידה ונמצאת סיבה כזו(למשל, חסרים תזונתיים, חוסר איזון הורמונלי וכו'), מטפלים ראשית כל בה. במידה ומדובר בנשירה מהותית ומתקדמת, ניתן תמיד לעבור ניתוח השתלת שיער בישראל או בחו"ל (אם אין לכם בעיה לשלם עשרות אלפי שקלים ולהתחיל בתהליך המסורבל) או להשתמש בתרופות ייעודיות, בין היתר שימוש בתרסיס להצמחת שיער אצל נשים וגברים (מכיל מינוקסידיל בריכוז של 2 או 5 אחוז) או בצורת כדורים, שמכילים חומר שמעכב את המטבוליזם של הטסטוסטרון באזור הקרקפת ומיועדים לגברים בלבד.

יחד עם זאת, עליכם לקחת בחשבון כי השימוש באותם תרופות וכדורים יעיל במידה מסוימת רק אצל חלק מהאנשים וכי בהחלט יכולות להופיע תופעות לוואי שונות ומשונות. לכן, אם אתם סובלים מבעיה של נשירת שיער, טיפול טבעי בדמות הומאופתיה הוא אפשרות נוספת שבהחלט כדאי לכם להכיר. מדובר בטיפול טבעי לחלוטין ובטוח לשימוש, כזה אשר אינו טומן בחובו תופעות לוואי כלשהן ונחשב כבעל אחוזי הצלחה גבוהים מאוד בבלימת קצב נשירת השיער.

טיפול הומאופתי לנשירת שיער – כיצד זה עובד?

פשוט מאוד. בתוך התכשירים ההומאופתיים מצויים חומרים שנמהלו אלכוהול של 15-30%. חומרים אלו משאירים את חותמם במבנה המולקולרי של אלכוהול המהול במים ולאחר צריכתם (באמצעות טפטוף מצחת ללשון) הם פועלים למען החזרת אנרגיית הריפוי (מערכת החיסונית) של הגוף למסלולה התקין, מה שמשפיע בין היתר גם על מנגנון צמיחת השיער שלכם. כדאי לכם לנסות.

מניעת וריפוי נשירת שיער
מניעת וריפוי נשירת שיער
מניעת וריפוי נשירת שיער
מניעת וריפוי נשירת שיער

בס"ד 14.6.16

לכבוד דר' אילן זמיר
אני א.ע בן 22, סבלתי לפני מספר חודשים מנשירת שיער מוגברת לאחר חפיפה. בעצת ההורים פניתי אליך לבעיה זאת ואכן עכשיו לאחר חצי שנה בשמחה אדווח לך ולכל המעוניינים ראשי התמלא בשיער חדש והנשירה פסקה!
אני מאחל לך שתמשיך לעשות חיל בכל פעילותך הטובה וממליץ בחום לכל הסובל מבעיה זאת בעיקר לגילאים צעירים לפנות לדר' זמיר לטפל בבעיה בהקדם, מכוון שהבנתי שעם הזמן כשהבעיה לא מטופלת שורשי השיער נחלשים יותר ויותר והטיפול הופך להיות בעייתי וממושך.

תודה לבורא עולם ששלח אותך השליח נאמן לטפל במגוון בעיות וממליץ לכל מי שסובל מבעיה כלשהיא לפנות אליך.

נ.ב
עלות הטיפול שווה וסבירה ביותר ונמוכה יותר מטיפולים אחרים

א.ע