טיפול הומאופתי במחלת מולוסקום אצל ד"ר זמיר ללא ניתוח וללא כאבים

דף הבית/טיפול הומאופתי במחלת מולוסקום אצל ד"ר זמיר ללא ניתוח וללא כאבים
טיפול הומאופתי במחלת מולוסקום אצל ד"ר זמיר ללא ניתוח וללא כאבים 2019-08-25T19:07:46+00:00

טיפול הומאופתי במחלת מולוסקום. באחריות!

סובלים ממולוסקום במספר מקומות בגוף ולא יודעים איך להיפטר מהתופעה? קבלו את כל המידע החשוב שצריך לדעת על מולוסקום ועל דרך טיפול אלטרנטיבית שמביאה לריפוי כמעט מוחלט של היבלות.

מה זה מולוסקום בעצם?

מולוסקום הוא שם של יבלות המופיעות לרוב בקרב ילדים במקומות שונים בגוף, בעיקר בפנים ובצוואר היבלות עוברות מילד לילד בהידבקות בבית, בבית הספר או בגן, הן מופיעות מספר שבועות לאחר ההידבקות ונראות כמו נגעים קטנטנים (גודלן בין 2 ל-3 מילימטרים) בגוון ורוד-פנינה. הרפואה הקונבנציונאלית לא מצאה פתרון לבעייה, המאפשר להגיע לכדי ריפוי מוחלט שלה.

לרוב, הטיפול מבוסס על צריבת היבלות בחנקן נוזלי או חשמל, תהליך שלא תמיד מביא לתוצאות הרצויות ושגם כרוך בלא מעט כאב. מעבר לכך, במקרים רבים היבלות יכולות לחזור בשנית, חרף הטיפולים. הצריבה עצמה יכולה לכאוב, בטח שלילד קטן, ולעיתים היא אף עלולה להביא להתפתחות שלפוחיות וזיהום.

כך תוכלו להירפא עם השיטה שפיתח ד"ר זמיר

אם לא בא לכם להמתין לראות אם ומתי היבלות יחלפו ואם בכלל. ואם הן מפריעות לכם וגורמות לכם אי נוחות ודאגה, במיוחד כאשר עליכם לחשוף אותן (לעיתים באופן בלתי נמנע) בפני אחרים, גם אם הם קרובים אליכם ביותר, פנו אל ד"ר זמיר. ד"ר זמיר, מההומאופתים המובילים בישראל, גילה הרכבים יחודיים המאפשרים בהתאמה אישית לגרום להעלמות המולוסקום ללא עקבות. דר' זמיר נפגש עם המטופל ולאחר הבדיקה והתחקור רושם מרשם המכיל פורמולה הומאופתית יחודית ואישית לכל מטופל. התהליך לוקח בין מספר שבועות עד לחודשיים וחצי שבמהלכן הגוף מפתח נוגדנים אשר פועלים להעלמות המולוסקום ללא כאבים ומבלי להשאיר עקבות. אחוזי ההצלחה מתקרבים ל-100% הצלחה.

מהרו ליצור קשר עם ד"ר זמיר לקביעת מועד לאבחון וטיפול, כדי להתחיל לטפל בבעייה כבר עכשיו וכדי ליהנות מעור רך, נעים למגע ונטול בעיות אסתטיות.

תנאי הטיפול:

• טיפול  מתבצע אישי או מרחוק – על סמך תמונות של המטופל.

• אורך הטיפול בין 2.5 ל-3 חודשים.

• טיפות ישלחו מאחד מבתי המרקחת ההומיאופתיים בדואר רשום לבית הלקוח.

• עלות סידרת הטיפולים 700 ש"ח (לא כולל טיפות).
    (טיפות ניתן להזמין באחד מבתי מרקחת העוסקים בתחום או במשלוח באמצעות דואר)

• על החולה להקפיד על הטיפול לכל אורך הדרך.

• לאחר שלושה חודשים של הטיפול יש להעביר לד״ר זמיר תמונות של המטופל.

לפני הטיפול:

אחרי שלושה חודשי טיפול:

לפני הטיפול:

אחרי שלושה חודשי טיפול:

המלצות:

בס"ד
י"ד תמוז תשע"ט 17/7/19
ד"ר זמיר היקר!

לפני שבע חודשים הגעתי אליך עם ילדתי היקרה, שהיו לה מספר פצעי מולוסקום בפנים:

בדקת אותה ולא התרגשת.
אבחנת מייד כהומאופת את המצב ובתוך מספר דק' הייתי בחוץ עם מרשם לבית מרקחת.
מאז עברו שבע חודשים שהילדה נטלה 3 טיפות הומאופתיות 3 פעמים ביום. הייתי שמה לה טיפות בכפית יחד עם מיץ מתוק. וכיום בדיוק כעבור שבע חודשים הפנים התרפאו וב״ה – אין יותר פצעים:

בסך הכל נפגשנו פעמיים לטיפול ובשאר הפעמים הייתי זקוקה לעידוד ולבטחון, הכל כך חשובים להמשיך בתרופה …
תודה לה׳ יתברך ולך, ד״ר זמיר הנכבד, על היחס האדיב תמיד, כולל בטלפון, דבר, הכל כך לא ברור מאליו.
גם לאחיינית שלי מקייב באוקראינה עזרת עם בעיה זאת.
ועוד מספר חברות ששלחתי אליך עם מולוסקום מודות לך. .
תודה ושתמשיכו בפועלכם מתוך בריאות ועושר!

מיכל אמא של רבקלאה