אקזמה/אטופיק דרמטיטיס – טיפול טבעי באמצעות הומאופתיה

מבין מחלות העור השונות הקיימות, אקזמה ו/או אטופיק דרמטיטיס נחשבת לאחת מהמטרידות והמגבילות ביותר. מדובר בבעיה כרונית שבאה לידי ביטוי בעור מגרד, אדמומי, יבש ובהתפתחות סדקים בו. כל אלו מגדילים את הסיכוי לדימום והתפתחות זיהומים חיידקיים שאינם עוזרים להקלת התסמינים ופוגעים רבות באיכות החיים.

הטיפול הרפואי באקזמה עשוי לעזור בהקלה על התסמינים, אך הוא אינו יעיל לאורך זמן וטומן בחובו תופעות לוואי רבות. זוהי הסיבה מדוע עבור אקזמה טיפול טבעי הוא הדרך היותר מועדפת, ואם כבר טיפול טבעי, אז באמצעות הומאופתיה.

מהי אקזמה?

אקזמה (שידועה גם תחת השם אטופיק-דרמטיטיס) הינה מחלה אוטואימונית בה נוגדני הגוף תוקפים את רקמת העור ומביאים לשלל התסמינים שתוארו לעיל. למרות שמדובר במחלה תורשתית, ישנם טריגרים רבים שעשויים לגרום להתלקחות ולביטוי יתר של התסמינים, בין היתר חשיפה למזונות אלרגניים, מתח נפשי, שינויים הורמונליים, הזעה ועוד. המחלה מפגינה את סימניה כבר בתקופת הראשונה שלאחר הלידה, כאשר הגירודים, הפריחה והאדמומיות עשויים להופיע בכל מקום בגוף – בפנים, בגב, בבטן ובגפיים.

העקשנות והכרוניות של המחלה לצד ההתלקחויות הרבות שלה לאורך השנה, גורמות לסבל גופני רב ומראה אסתטי שאינו נעים, מה שפוגע מאוד בביטחון העצמי ומשפיע גם על המצב הנפשי.

הבעייתיות של הטיפול התרופתי באקזמה

הרפואה המערבית-קונבנציונאלית מטפלת בתסמיני אקזמה באמצעות משחות ותחליבים שונים. במשחות משתמשים כאשר העור יבש וסדוק ואילו בתחליבים כאשר העור אדום מאוד ומגרד. התכשירים הללו מכילים בעיקר סטרואידים לשימוש חיצוני וזאת במטרה לדכא את התהליך הדלקתי בתאי העור שקרובים לפני השטח. במידה והעור אדום ופצוע וקיים גם זיהום חיידקי, יש להשתמש באנטיביוטיקה למריחה ובמקרים קשים יותר גם בכדורים שמכילים סטרואידים.

הבעייתיות בכל אותם טיפולים באמצעות סטרואידים היא, כאמור, תופעות לוואי שונות והעובדה שהם אינם מצליח לרפא את האקזמה לצמיתות.

יתרונות הטיפול הטבעי באמצעות הומאופתיה

אם אתם סובלים מאקזמה ומעוניינים לשים לכך סוף, כדאי מאוד לפנות לטיפול אחר שהוכח כיעיל מאוד כנגד אקזמה – טיפול טבעי באמצעות הומאופתיה. טיפול זה מגיע בצורה של משחות בשילוב טיפות והוא מצליח למנוע את התלקחות האקזמה לצמיתות, תוך הפחתת התסמינים עד להעלמתם לחלוטין.

היתרון המשמעותי של הטיפול ההומאופתי כנגד אקזמה הוא בכך שלאחר מספר שבועות כבר אין צורך ליטול יותר את התכשירים וההשפעה עדיין נמשכת. כמו כן, ההומאופתיה אינה מתנגשת עם הטיפול הרפואי, היא מתאימה לכל גיל ולא גורמת להופעת תופעות לוואי כלשהן, כך שאין סיבה שלא תנסו.

אקזמה טיפול טבעי

וכאן אחת מעדויות רבות:

לכבוד יקירנו ומכובדנו ד"ר לתפארת עם ישראל ידיד נפשי ד"ר אילן זמיר הי"ו. השלום והברכה!

זכות לעם ישראל בשליח נאמן כמוך וודאי שהשמחה בשמים גדולה ועצומה מכוחו ברפואה וכבר יתמחא כבודו בהצלחה נוראה בןפורת יוסף ואני כשלעצמי זכיתי לקבל טיפול יסודי למחלה אשר סבלתי ממנה כמה שנים בשם אטופיק דרמטטיס. ואחרי תירתוריםבמחלקות רפואיות ותרופות כימות וסטרואידים וכדו' וולא הצלחה ואדרבא החרפת המצב עד כדי סכנה, באתי אל הקודש פנימהלרופא עם סיעתא דשמיא (עזרה מהשמים) רופא שיד אלוקים אוחזת דרכו בריפוי חולי עמו ישראל, וממש כשהגעתי אליך והייתי כולימלא פצעים מוגלתיים "וכולי ממש" ללא גוזמא, לחץ דם גבוה, דופק 150 במנוחה ומצב נפשי ירוד לחלוטין מצאי את עצמי לאחר 3 ימים עד שבוע מתחילת הטיפול בריא כמעט לחלוטין ואמונתו ואהבתו לעם ישראל גרמה לד"ר המשובח הזה להצלחה שכזו ולעניותדעתי נראה שהרבה רופאים צריכים לשמשו ברפואה ולמכירים אין צורך להעריך שהדברים ידועים, יחס חם ואוהב מתעניין בבריאותהחולה אף כשהבריא ועוד… לכן ברכתי שלוחה לו בהכרת הטוב ובאהבה רבה מאוד להצלחה רבה בכל מעשה ידיו!

בברכה ובהוקרה רבה
רועי ד׳ ס"ט