אונקולוגיה אחרת

דף הבית/מידע לציבור/אונקולוגיה אחרת

אונקולוגיה אחרת

אין ברפואה תחום המקפל בתוכו כל כך הרבה צער, תקוות, ציפיות וכל זה בת בבת עם מאמצים כבירים לחקור עצם התופעה, דרכים להבנתה ועיסוק במניעתה ובטיפול בה.

לדאבון לב, לאמרות כל המחקרים, פיתוחים טכנולוגיים ופרמקולוגיים בלתי פוסקים והשקעות אדירות, סטטיסטית מחלה ערורה זאת ממשיכה לתפוש מקום בראש רשימת התחלואה והתמותה בכל העולם!

כל הסגי המדע ורפואה מופנים בפועל נגד תסמיני המחלה ובעיקר גידולים עצמם ולא לוקחים בחשבון שבדומה לשאר המחלות, שורש הבעיה הנו החלשותם ואף קריסתם של מנגנוני חיסון וחילוף החומרים המושפעים מהמון גורמי חוץ והפנים בגוף האדם.

חוסר יעילות של שיטות התוקפניות המודרניות, כגון: כימותראפיה, קרינה רדיואקטיבית וגם ניתוחים, ונזקים חמורים שהן גורמות לחלק לא מבוטל של מטופלים, וכמו כן עלויותן האדירות, חייבים להביא להגברת מאמץ עולמי, ״מחוץ לקופסה״, למציאת גישה ושיטות אחרות לפתרון שורשי, יסודי ומושלם של בעיה מספר אחד בתחום הרפואה!

וכאן שוב חייבים לתת את הדעת לתחום הומאופתיה!

עצם פעולתה מתרכזת במישור אימונולוגי/חיסוני ובדרך זו מאפשרת התמודדות יסודית ויעילה למניעת המחלה ולריפויה באחוז לא מבוטל של מקרים!

ישנם היום פורמולות הומאופתיות יעילות מאד לטיפול בסרטן מוח, ריאות ושאר אברים בגוף האדם.

חייבים, אחרי גיל חמישים, להיות במעקב בשיטה ייחודית בשם ביו-רזוננס, פעם בשנה לפחות על מנת לגלות מחלה טרם התפשטותה בגוף ואם כבר קיימת, להתחיל מייד לטפל בה כדי לא להגיע לצורך בטיפולים אגרסיביים ופולשניים.

By | 2017-04-24T20:43:10+03:00 אפריל 25, 2014|מידע לציבור|0 Comments