בס"ד 2.2.17

לכבוד דר' זמיר אילן
פנינו לטיפולים עם אישתי חיה בעקבות גירויים בגוף, שום טיפול לפני זה לא עזר מקופ"ח ואצל דר' זמיר קיבלנו טיפות וב"ה היום אישתי חוזרת לביקורת ומבשרת על שיפור קרוב ל100% אני שמחה וממליצה בחום לבוא לטיפול לדר' אילן זמיר, נשמח להעיד באופן אישי עצמאי.

תודה רבה על הטיפול המקצועי ואיכותי ויחס טוב

בברכה
חיה איזדורפר
ירושלים

חיה איזדורפר

לד"ר זמיר הנכבד
לפני מספר ימים הינו אצלך בטיפול בני סובל מאטופיק דרמטיטיס
מגיל ארבע חודשים בערך.
ניסיתי את כול המשחות שיש הלכתי לרופאים מומחים ושום דבר
לא עזר, חברה המליצה לי עליך ומיד קבעתי תור אצלך.
רציתי להודות לך על היחס הנפלא ולספר שלבני עבר תוך מספר ימים.
תודה רבה מעומק הלב אין כמוך שהשם יהיה איתך בכול מקום אשר תילך

בברכה
הילה טסקר – 0502060608

הילה טסקר

לדר' זמיר היקר!
ברצוני להודות לך מקרב לב על הטיפול המסור .על היחס התינוקת היגע אלך במצב קשה מאוד סבלה מאדמומיות קשה בפנים וגירודים ללא הפסקה,היו לה לילות ללא שינה,פריחה כמעט בכל מקום בגוף.
בעזרת תוכנית טיפולים שבניתה לה התינוקת החלימה משלב לשלב עד שהיגעתה לריפוי מושלם,ניסנו את כל הדרכים
והמשחות האפשריות אבל ללא הועיל. הטיפול שלך החזיר אור לחינו ולביתנו.
תודה על הטיפול המוצלח
בכבוד רב

נורית כהן

לד"ר זמיר שלום אין לי מילים איך להודות לך על הטיפול המסור והמהיר כולל תוצאות מופלאות וכל זאת בעלות שווה לכל כיס.שלחתי לך את כל בתמונות והאנפורמציה על ביתי
חזרתה אלי עים הבחנה מדוייקת מה לעשות,איך לטפל,ומה להישתמש שירות וטיפול מסור,איכותי ומהיר אנחנו רוצם להודות לך מכל הלב בשלוש מילים תודה…תודה…תודה
בהוקרה רונית ואורי ליברמן

רונית ואורי ליברמן

בס"ד 1.5.14

לכבוד ד"ר זמיר
פנינו אליך לפני כחודש עם ילדה בת 5 חודשים שסבלה מאסטמה של העור המצב היה חמור מאוד
ברוך ה' לאחר הטיפול שלך המצב השתפר ללא היכר, תוך פחות משבוע הפנים הפכו לחלקות
ועדינות כמו שעור של תינוק צריך להיות אנחנו רוצים להודות לך ולהודות לבורא עולם
אחרי שהתאכזבנו מאוד מהרפואה הקונבנציונאלית.
ולא היה נראה טוב בכלל.
שזכינו לשליח כמוך

בתודה
משפחת מדר
אופקים

משפחת מדר

בס"ד 26.1.14

לכבוד דר' אילן זמיר.
ברצוני לעדכן אותך ואת הציבור בדבר טיפול מוצלח להפליא בבעיית עור חמורה
(אטופיק דרמטטיס) אשר סבלו ממנה ארבעת נכדי. אנו לא טיפלנו בה ברפואה
אני חסידה גדולה של רפואה הומיאופטית, לכן לקחתי את נכדי לטיפול אצלך. יש
לציין שבטיפול הראשון המחלה נעלמה אצל ארבעה ילדים. כל אחד בתקופה שונה.
קונבנציונאלית כי ידענו שאין לזה תרופה רגילה.

בתודה ובהמלצות חמות. חובה לפרסם!!!
02-5376834

בס"ד
כ"ו כסלו תש"ע

לכבוד ד"ר זמיר היקר הי"'ו (מלאך ה')
ברצוני להעלות על הכתב ולו כמעט את תודותינו והערכתנו הכנים ע"י כך שעזרת בכישרונותייך הברוכים לרפאות את בתנו אפרת תח"י שסבלה קרוב ל 4.5 שנים מ"אסטמת העור" (אטופיק דרמטיטיס). מדובר בפריחות בכל הגוף, גירודים ללא הפוגה לילות שלמים. גופה היה ככוויה אחת גדולה, כתמי דם בבגדים במצעים, פצעים פתוחים סבל איום ונורא ילדה קטנה שלא ידעה מהי שינה רצופה במשך כל אותם שנים. כמעט נואשנו מלרוץ לרופאים ולקבל כל מיני עצות שאין בהם ממש. טיפלנו ע"י רפואה קונבנציונלית, רופאי עור, תרופות שונות ומשונות ,התאשפזנו בבית חולים עין כרם במחלקת עור שלכאורה נחשב לבית חולים מומחה. בתי קיבלה סטרואידים בלי סוף, מנורות סגולות, משחת זפת אך ללא הועיל, לאחר מכן עברנו לרפואה אלטרנטיבית, מוח 1 שיפר אך לא עזר, תרופות על בסיס שמנים ארומטים ושוב התייאשנו לולי האמונה בקב"ה שהוא רופא כל בשר ומפליא לעשות המשכנו הלאה לחפש מזור ורפואה לבתנו אפרת.
ביקרנו אצל ד"ר ה', מרפא טבעוני מפורסם בירושלים וקנינו "משחת פלא" אך שום דבר לא עזר, רכשנו גם טיפות הרב מירושלים, ומשחת אסתר והכול לשווא וכמובן שלא שכחנו לשלב עם ההשתדלויות הגשמיות גם השתדלות רוחנית תפילות, ביקורים אצל רבנים גדולים וצדיקים וצדקה.
בחסדי ה' עינינו נתקלו בכתבה בעיתון "משפחה" ובו גילנו אותך ד"ר זמיר היקר מלאך ה' ממש, ועם הכוחות הגדולים סייעת לנו וריפאת את אפרת בתנו המתוקה תוך זמן קצר ביותר לאחר סבל כה רב וכמעט ייאוש.
מעריכים ומוקירים וממליצים מכל הלב מתוך הודיה לה' יתברך שזיכה אותנו בריפוי הפלאי של בתנו אפרת תח"י.

משפחת סימן טוב
בית"ר עילית
02-5725773 /054-8445774

משפחת סימן טוב

יום שלישי כ"ז אדר א' תשס"ח 4.3.08

שמי אברהם לֶלוֹנֵק, אני בן כמעט 20 ואני גר בצפון הארץ. בצעירותי סבלתי מאטופיק – דרמטיטיס קשה וחריף מאוד, עד שבמהלך הדברים אושפזתי בבתי חולים "כרמל" בחיפה, ו"שערי צדק" בירושלים, עקב זיהום בדם מחמת הגרד המאסיבי שעברתי. בעצת הרופאים נעשתה לי מין "דיאטה" שבה לא אכלתי מאומה אלא שתיתי רק מים ועוד משקה בשם "וַויִי ווֹנֶקְס" שהוא אבקה שמערים עליה מים חמים ונעשית משקה המכיל כל הסיבים התזונתיים והוויטמינים הנצרכים לאדם. משקה זה יוצר בעיקרו לאסטרונאוטים הטסים לחלל, שיוכלו להזין את גופם גם ללא החיוב לאכסן דברי מאכל שונים בתנאי קירור וכו'. למעשה, בתקופה ההיא היה קיים חשש – מה לחיי, ל"ע, חלק משערי נשר בעקבות חוסרים שונים, ועורי היה נראה כמו כוויה גדולה, בשר חשוף ללא המעטפת החיצונית ופצוע מאוד, הרבה רופאים וסטאז'רים ומתמחים שונים באו לראות אותי כדי להתרשם מ"התופעה" אך, לאחר זמן, בחסדי שמים, יצאתי מכלל סכנה והתקיים בי "כי הצלת ממות מנפשי". והנה לאחר כמה שנים בהן עורי חזר להיות כאחד האדם, כמעט, שבה אלרגיה זו לגופי במתכונת חלשה יותר, כשהיא מתרכזת יותר בפנים, וצוואר וידיים, ולא בכל הגוף כמו שהיה לפני כן, שהיתי תקופות ממושרות (3 שבועות עד חודש פלוס) בבית כש"התרופה" היא קרם גוף והרבה, הרטבות עם מים חמימים וכד' עד לפעם הבאה.

הסבל היה גדול, וביטול התורה ועוגמת הנפש שנגרמו לי היו עצומים. מצב הרוח בבית היה די נמוך ודי רע, עליי לציין.

עד שהגיע אלינו שמעו של הרב ד"ר אילן זמיר מירושלים ששמענו שאולי יכול להביא מרפא לרעה חולה זו.

נסענו אליו, אני ואימי תליט"א, לאחר שקבענו תור מראש כמובן, קיבלנו ממנו מסלול לטיפול, שכלל מיצוי שום, טיפות, ובליעת פחם מעורבב במים כל יום.
מה אומַר ומה אדבר, הטיפול נתן בי אותותיו כבר בימים הראשונים, עד שחזרתי לעצמי לגמרי, הודות לדרך טיפולו המסורה של ד"ר זמיר. ועל כך תודתי נתונה לו.

אברהם ללווק
נ.ב.
טלפון לאימות: 04-9883558 / 02-6540087
אני מרשה לפרסם מסמך זה ברבים כולל אמצעי תקשורת שונים.

אברהם לֶלוֹנֵק

כאן מכתב של לקוח (אבא של תינוק שסבל מאטופיק דרמטיטיס)

חוות דעת על שיטת טיפולו של ד"ר זמיר מנקודת מבט מקצועית ואישית
מאת ד"ר פינחס (פיני) לוזון.
פסיכולוג ארגוני חברתי וד"ר בפילוסופיה של החינוך.
פסיכולוג בשרות פסיכולוגי מ.א. מרום גליל, חוקר ומרצה בתחומי חינוך, פסיכולוגיה ופילוסופיה.

רקע:
הכרותנו עם ד"ר זמיר החלה ברובד האישי. הכל החל כאשר בננו אובחן כסובל מאטופיק דרמטיטיס, בעיה עורית המוכרת גם בשם "אסטמה של העור". האבחנה היתה מוקדמת, הוא אובחן כסובל ממחלה זו כבר בגיל חודשיים. המצב הגיע לידי כך שהגרד והאדמומית המאפיינות את המחלה הזו התפרצו כמעט בכל אזור בגוף, בחומרות שונות. הגרד החמור פגע ביכולת שלו להישאר רגוע ונינוח, ולוו בבכי וחוסר נוחות לאורך כל שעות היממה.
הטיפול הראשוני שקיבלנו היה בשיטה הקונבנציונאלית, קרי טיפול במשחה קוריטזונית. לאור הכרותנו עם תופעות הלוואי הקשות שיכולות לבוא עם שימוש מאסיבי בטיפול מסוג זה, נמנענו משימוש חוזר בטיפול זה. יתר על כן, לצערנו ולחרדתנו גילינו כי הטיפול הזה אינו כזה שמעלים את הסימפטומים. באופן כזה שגם אחרי שמרחנו את המשחה, האדמומית חזרה לאחר שלושה עד ארבעה ימים והעור חזר למצב של התלקחות חמורה לאחר כשבוע.
מכאן החל מסע הסבל שלנו בניסיון למצוא טיפול טבעי הולם; טבעי במובן של טיפול שספק תכשירים שלא מכילים סטרואידים או מרכיבים כימיים דומים. במסענו גילינו שיש מספר לא מועט של תרמיות, תכשירים כימיים במסוה של טבעיים. בנוסף גילינו הרבה שיטות טיפול הוליסטיות רבות ומגוונות, שאולי הקלו במעט אך לא העלימו את הסמפטומים. גילינו הסברים רבים מספור לבעיה וניסינו מספר רב מאד! של דיאטות מחמירות יותר ומחמירות פחות. אין צורך לציין שלא מצאנו שום טיפול שאכן העלים את הסמפטומים באופן טבעי ולטווח ארוך.
מניסיונות בלתי פוסקים לאתר טיפול מתאים, איתרנו את מרפאתו של ד"ר זמיר. מן הרגע הראשון הרשים אותנו השילוב הייחודי שיוצר ד"ר בין רפואה קונוונציונאלית ובין רפואה הומאופתית. דבר נוסף וייחודי שצד את עינינו היא שיטת הטיפול שלו שמאפשרת התערבות רפואית במספר בעיות באופן כזה שלא מצריך מן המטופל להגיע למרפאה בפועל. בשיטה ייחודית עושה ד"ר זמיר שימוש בטכנולוגיה התקשורתית הקיימת כיום בכדי לאפשר קבלת מידע רפואי על המטופל, וכך לאחר אבחון מעמיק להתאים למטופל את תהליך הריפוי הייחודי לו.
התקשרנו עם ד"ר זמיר בשיטה ייחודית זו, וכך קיבלנו הסבר וטיפול טבעי הומאופתי ייחודי לבעיית האסטמה של העור של בננו. התכשירים הגיעו באמצעות שליח הביתה במהירות וביעילות. את ההסברים על השימוש הנכון קיבלנו באופן ישיר מד"ר זמיר עצמו.
התוצאות לא אחרו לבוא: הסימפטומים הישירים של האסטמה נעלמו כמעט כליל. בהדרגה ולאחר התמדה בטיפול ניכר כי פחתו באופן משמעותי וכמעט נעלמו גם ארועי ההתלקחויות המאפיינות את המחלה. כל זאת תוך שימוש באותם תכשירים טבעיים לחלוטין של ד"ר זמיר, נטולי הסטרואידים והאנטיביוטיקה.
עד כאן ברמה האישית. ברמה המקצעוית כאיש מקצוע טיפולי, כפסיכולוג כחוקר וכמרצה בתחומי, אני מתרשם עמוקות מן הרמה המקצועית הגבוהה שאליה הגיע ד"ר זמיר במתודה הטיפולית שפיתח. כאמור, מתודה זו כוללת שימוש באמצעי בטכנולוגיית התקשורת המוצעת כיום, בכדי לקדם מהלכי אבחון מדוייקים שעל פיהם ניתן להתאים את הטיפול המיטבי. זאת, פעמים אף ללא צורך בהגעה פיזית של המטופל אל הקליניקה. בתחומים אלה, כמו גם במתודות האבחון ושיטות הטיפול שלו, ד"ר זמיר מציע מהלך חדשני שלא נתקלתי בו בעבר. זאת, באופן כזה שהוא מייעל לאין ערוך את אותם המתודות המקובלות בבחינת 'יציקת תוכן ישן לכלי חדש' שאינו משמר אלא גם מייעל את הקיים. אין לי אלא לברך את ד"ר זמיר בברכת "יישר כח".

לד"ר אילן זמיר שלום וברכה!
רצינו להודות לך על הטיפול בביתנו רחל הודיה, רחל הודיה סבלה מאסטמה של העור,
כמעט בכל מקום בגוף, כולל מוגלות רחבות בראש, וכל זה כשהיא בת חמישה חודשים
בלבד, הגענו אליך לאחר פניה לרופאת עור מובחרת, שהפיתרון היחיד שהציעה הוא
משחה המכילה קורטיזון וסטרואידים. מחוסר ברירה התחלנו להשתמש במשחה.
הגענו אליך לאחר טיפול של 3 ימים במשחות של קורטיזונים, אתה נתת לנו טיפות
הומיאופתיות צמחים ומשחות.
ומאז, אנחנו לא משתמשים יותר במשחת הקורטיזון ומצבה של רחל הודיה משתפר
בצורה שלא תאמן!

אנו מודים לה' שהגענו אליך, אתה היית שליח נאמן!
בברכה לבבית
שלום ורות ישראלי

02-9605821
054-6713929

שלום ורות ישראלי