הומאופתיה מרחוק

דף הבית/הומאופתיה מרחוק
הומאופתיה מרחוק 2017-07-21T12:41:18+00:00

הומאופתיה מרחוק – שידרוג טכנולוגי של שירותי הרפואה האלטרנטיבית. טיפול הומאופתי דרך האינטרנט.

במרוצת השנים הרפואה הופכת ליותר ויותר אגרסיבית, מתועשת, מורכבת, מסובכת וכמו כן גם יקרה עבור כולם, החולים והרופאים כאחד.

למרות מנגנוני הסינון והבקרה של התרופות, כל פעם מתגלות מחדש תופעות לוואי לעתים אף חמורות ובלתי הפיכות לפרק זמן הקצר או הארוך.

למזלם של חולים רבים, בצילה של הרפואה הממסדית, מתקיימת ועושה חייל מערכת רפואית אלטרנטיבית עתיקת יומין (בעיקר הומאופתיה). מערכת זו רואה מול עיניה אדם חולה (עם סבלו וצרכיו הטיפוליים הייחודיים) כאישיות בפני עצמה.

המאפיין והיעד העיקרי של הטיפול בשיטת ההומאופתיה הנו המנגנון החיסוני של גוף האדם. דרך שיקומה וחיזוקה של מערכת זו, כבר יותר ממאתיים שנים, הומאופתיה מרפאה מגוון רחב ביותר של מחלות בגוף ובנפש.

על מנת לקרב רפואה מיוחדת ויעילה זאת לכלל הציבור, הקמנו באתר אינטרנט את הדף הזה. באמצעותו כל אדם הסובל ממחלה כלשהי יוכל להוריד להדפיס ולמלא שאלון ולאחר מכן לסרוק אותו ולשלוח אותו במייל חוזר. ניתן לצרף למייל גם מידע רפואי רלוונטי כגון בדיקות ומסמכים רפואיים, חוות דעת מקצועיות, תמונות וכו׳.

החומר מגיע לד״ר זמיר, אשר קובע איזה פורמולה הומאופתית מתאימה לטיפול בחולה הספציפי. הדבר מתאפשר היות ורפואה זאת הנה היחידה בעולם המסוגלת לפתור בעיות מורכבות ומסובכות אך ורק על סמך ניתוח מדוקדק של תלונות ותסמיני המחלה הייחודיים לכל חולה. כאשר יעד הטיפול – הגברת כוחה של מערכת החיסונית של החולה.

רשימת מחלות הניתנות לטיפולים באמצעות שיטת הומאופתיה מרחוק:

בשיטה זאת יטופלו מגוון מחלות העור בלבד, כגון: אטופיק דרמטיטיס, אקזמה, סבוריה, אורטיקריה, נשירת שיער, אקנה (פצעי בגרות, רצוי בשלבים מוקדמים של מחלה), זיהום העור, יבלות ויראליות, מלוסק ועוד.

להורדת השאלון לחץ כאן

להזמנת תור

התקשרו:

1700-55-16-55

Please leave this field empty.